خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/12 - 10:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سعادتی بیشه‌سری:

پیام صلح و دوستی هدف رزمایش مشترک پهپادی ارتش/ قدرت پهپادی ایران بازدارنده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: قدرت پهپادی ایران بازدارنده بوده و رزمایش مشترک پهپادی ارتش دارای پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است.

مهدی سعادتی بیشه سری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش، گفت:  تکنولوژی پهپادی که در اختیار ایران است در دنیا کم نظیر بوده و توانسته معیارهای توانمندی دفاعی و نظامی کشورمان را ارتقاء دهد.



نماینده مردم  بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این میان نباید فراموش کرد که بسیاری از کشورها درخواست خرید پهپادهای ایرانی را دارند و خوشبختانه بر اساس ظرفیت های موجود، امکان تجاری سازی پهپادها نیز فراهم شده است.



وی با اشاره به اینکه امروزه پهپادهای ایرانی می توانند در آب های آزاد و منطقه اقدام به شناسایی تهدیدها کنند و در صورت نیاز پاسخ های قاطعانه دهند، ادامه داد: بر این اساس باید اذعان کرد قدرت پهپادی ایران بازدارنده بوده و رزمایش مشترک  پهپادی ارتش دارای پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه حضور بیگانگان در منطقه تنش آفرین است، افزود: امنیت منطقه باید توسط همسایگان و کشورهای منطقه تامین شود زیرا تکیه به بیگانگان صرفا موجب نابودی خواهد شد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: تنوع در طراحی و ساخت پهپادها ی ایرانی برای غربی ها شگفت آور است؛ به عبارتی پهپادهای شناسایی، رزمی، انهدامی  و پهپادهایی که توان حمل موشک، بمب و تجهیزات جنگ الکترونیکی دارند از سوی نخبگان ایرانی تولید می شود و قدرت دفاعی ایران را افزایش داده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 369238
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار